Dostawa i koszty przesyłki

Nasze wysyłki realizujemy za pośrednictwem kilku firm kurierskich na terenie całej Polski. Wybór firmy kurierskiej uzależniony jest od rodzaju przesyłki i jej gabarytów. W przypadku dużych gabarytów są to przesyłki dostarczane na euro-paletach. W przypadku zamówień na większą ilość produktów o różnych gabarytach przesyłki mogą być dostarczane w kilku dostawach przez różne firmy kurierskie w różnych terminach o czym każdorazowo informujemy.

Jak zostanę powiadomiony o dostawie?

W momencie wysłania paczki otrzymasz sms lub e-mail z numerem nadawczym przesyłki, który każdorazowo można śledzić na stronie internetowej firmy kurierskiej. Firmy kurierskie kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W celu wcześniejszego ustalenia godziny dostawy zawsze można zadzwonić do firmy kurierskiej i na podstawie numeru przesyłki ustalić przewidywaną godzinę dostawy.

WAŻNE: Nie jesteśmy w stanie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmy kurierskie! Jeśli paczka przyjdzie bez telefonicznego uprzedzenia w czasie kiedy nie jesteśmy w stanie jej odebrać, zawsze możemy odmówić odbioru i umówić się na następny dzień roboczy.

Czy firma kurierska wniesie zamówioną przesyłkę?

W zależności od wielkości i rodzaju przesyłki. Przesyłki o dużych gabarytach (np. łóżka rehabilitacyjne, stoły rehabilitacyjne) są dostarczane do pierwszej bariery architektonicznej w przypadku podstawowej przesyłki paletowej, co w praktyce oznacza, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek np. po schodach. W przypadku mniejszych paczek kurier dostarczy nam przesyłkę pod nasze drzwi.

Dostawa z usługą wniesienia do lokalu

Oprócz podstawowej dostawy oferujemy dostawę z usługą wniesienia do lokalu za dodatkową opłatą. Wyboru sposobu dostawy dokonuje się przed dodaniem produktu do koszyka. Dostępność usługi wniesienia zależna jest od wybranego produktu.

Jak prawidłowo odebrać przesyłkę. Co robić w przypadku widocznie uszkodzonej przesyłki?

Podczas dostawy może zdarzyć się sytuacja uszkodzenia przesyłki podczas transportu. W momencie odbioru przesyłki mamy prawo do sprawdzenia zawartości i możliwych uszkodzeń. Kurier ma obowiązek pozostania przy przesyłce do momentu jej rozpakowania i sprawdzenia. Jeśli są widoczne uszkodzenia obowiązkowo należy sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki i jeśli to możliwe zdjęcia.

WAŻNE: Jeśli zauważyliśmy zewnętrzne uszkodzenie przesyłki odmówmy jej odbioru i spiszmy protokół zwrotu. To umożliwi nam reklamację przesyłki.

Jakie są koszty dostawy przesyłki?

Koszty dostawy liczone są w zależności od gabarytów, wagi i wartości zamówienia. Koszty wysyłki mieszczą się w przedziale od 0 zł do 225 zł brutto. Koszty wysyłki wyliczane są po dodaniu produktów do koszyka. Nasza firma nie dolicza żadnych dodatkowych kosztów związanych z zamówionymi produktami.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl