Dostawa i koszty przesyłki

Nasze wysyłki realizujemy za pośrednictwem kilku firm kurierskich na terenie całej Polski. Wybór firmy kurierskiej uzależniony jest od rodzaju przesyłki i jej gabarytów. W przypadku dużych gabarytów są to przesyłki dostarczane na euro-paletach. W przypadku zamówień na większą ilość produktów o różnych gabarytach przesyłki mogą być dostarczane w kilku dostawach przez różne firmy kurierskie w różnych terminach o czym każdorazowo informujemy.

Jak zostanę powiadomiony o dostawie ?

W momencie wysłania paczki otrzymasz sms lub e-mail z numerem nadawczym przesyłki, który każdorazowo można śledzić na stronie internetowej firmy kurierskiej. Firmy kurierskie kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W celu wcześniejszego ustalenia godziny dostawy zawsze można zadzwonić do firmy kurierskiej i na podstawie numeru przesyłki ustalić przewidywaną godzinę dostawy.

WAŻNE: Nie jesteśmy w stanie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmy kurierskie! Jeśli paczka przyjdzie bez telefonicznego uprzedzenia w czasie kiedy nie jesteśmy w stanie jej odebrać, zawsze możemy odmówić odbioru i umówić się na następny dzień roboczy.

Czy firma kurierska wniesie zamówioną przesyłkę ?

W zależności od wielkości przesyłki. Przesyłki o dużych gabarytach (np. łóżka rehabilitacyjne, stoły rehabilitacyjne) są dostarczane do pierwszej bariery architektonicznej, co w praktyce oznacza, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek np. po schodach. W przypadku mniejszych paczek kurier dostarczy nam przesyłkę pod nasze drzwi.

Jak prawidłowo odebrać przesyłkę. Co robić w przypadku widocznie uszkodzonej przesyłki ?

Podczas dostawy może zdarzyć się sytuacja uszkodzenia przesyłki podczas transportu. W momencie odbioru przesyłki mamy prawo do sprawdzenia zawartości i możliwych uszkodzeń. Kurier ma obowiązek pozostania przy przesyłce do momentu jej rozpakowania i sprawdzenia. Jeśli są widoczne uszkodzenia obowiązkowo należy sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki i jeśli to możliwe zdjęcia.

WAŻNE: Jeśli zauważyliśmy zewnętrzne uszkodzenie przesyłki odmówmy jej odbioru i spiszmy protokół zwrotu. To umożliwi nam reklamację przesyłki.

Jakie są koszty dostawy przesyłki ?

Koszty dostawy liczone są w zależności od gabarytów, wagi i wartości zamówienia. Koszty wysyłki mieszczą się w przedziale od 0 zł do 225 zł brutto. Koszty wysyłki wyliczane są po dodaniu produktów do koszyka. Nasza firma nie dolicza żadnych dodatkowych kosztów związanych z zamówionymi produktami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl